Páxina Web Corporativa ou Páxina en Facebook?

A miúdo algúns dos nosos novos clientes realízannos esta pregunta, pedíndonos que lles aconsellemos sobre se deben crear unha Páxina Web Corporativa ou se, no seu lugar, deben crear unha Páxina en Facebook. Nestes casos sempre tentamos explicar aos nosos clientes que contar cunha Páxina Web Corporativa resulta hoxe en día algo indispensable e que a páxina en Facebook pode ser un bo complemento á devandita Páxina Web Corporativa, pero nunca un substituto. Non cremos que teña ningún sentido contar cunha páxina en Facebook sen contar en primeiro lugar cunha boa Páxina Web Corporativa.

A Páxina Web Corporativa debe ser o centro da estratexia de presenza en internet da túa empresa pois permíteche ter un control total sobre os contidos que publicas e sobre como estes contidos chegan aos usuarios aos que van destinados.

En cambio, se a túa empresa conta unicamente cunha páxina en Facebook, os teus contidos só serán accesibles dentro de Facebook e será esta empresa a que decida por ti como, cando e a quen se mostran eses contidos. Neste caso non disporás practicamente de ningún control sobre como se mostran os teus contidos, nin sobre como eses contidos se ofrecen aos fans da túa páxina. Será Facebook quen decida por ti. Ademais, estarás a mercé dos frecuentes cambios que Facebook introduce na súa plataforma, obrigándote a adaptarte cada vez que Facebook decida cambiar o seu funcionamento, co consecuente gasto de tempo e esforzo.

Aínda que o control total que permite é un dos motivos máis importantes que fan que a Páxina Web Corporativa deba ser o pilar fundamental da estratexia da túa empresa en internet, non é o único motivo. Existen outros motivos de gran importancia, por exemplo:

  • Audiencia: se a túa empresa só conta cunha páxina en Facebook, a túa audiencia redúcese unicamente aos fans da devandita páxina. Con todo, se a túa empresa conta cunha boa Páxina Web Corporativa, podes chegar a unha audiencia máis ampla: os visitantes da túa páxina web, os usuarios subscritos ao feed RSS do teu blog corporativo, os lectores do teu boletín de noticias, etc. E ademais, poderás compartir os contidos da túa páxina web corporativa na páxina da túa empresa en Facebook. E compartir eses contidos noutras redes sociais. E o que é mellor, mesmo podes automatizar este proceso.
  • Accesibilidade do contido: cando publicas contido na túa Páxina Web Corporativa, esa información atópase sempre accesible para calquera usuario que visite a túa páxina web ou que realice unha procura en Google ou en calquera outro buscador de internet. En cambio, os contidos publicados en Facebook non son facilmente accesibles cando transcorreu certo tempo tras a súa publicación xa que Facebook facilita a visibilidade dos contidos recentes e dificulta enormemente o acceso aos contidos máis antigos, mesmo aínda que estes teñan maior relevancia.
  • Posicionamento: o posicionamento en Google e no resto de buscadores de internet que podes conseguir optimizando a túa Páxina Web Corporativa e o teu Blog Corporativo é dificilmente alcanzable se unicamente contas cunha páxina en Facebook. Unha Páxina Web Corporativa proporciona un control e unha flexibilidade que Facebook non pode igualar.

Estes son os principais motivos que nos levan a recomendar aos nosos clientes que centren a súa estratexia de presenza en internet nunha boa Páxina Web Corporativa, e a recomendar que esta inclúa un blog corporativo. Unha vez creada a Páxina Web Corporativa e optimizada para o seu correcto posicionamento en Google, resulta sinxelo crear unha páxina en Facebook que sirva como complemento da estratexia de presenza en internet e que pode utilizarse para difundir os contidos publicados na Páxina Web Corporativa a unha audiencia maior.


Contido Relacionado:

Categorías: Divulgación